TikTok pomaga markom w przygotowaniach do świątecznych kampanii
TikTok uruchamia świąteczne centrum zasobów, które ma pomóc firmom w tworzeniu skuteczniejszych kampanii. Zobacz, jak wykorzystać ten potencjał, by zwiększyć...
Czytaj więcej →
TikTok uruchamia świąteczne centrum zasobów, które ma pomóc firmom w tworzeniu skuteczniejszych kampanii. Zobacz, jak wykorzystać ten potencjał, by zwiększyć...
Czytaj więcej →
Amazon Music wprowadza nową funkcję udostępniania utworów bezpośrednio na TikToka. To świetna wiadomość dla artystów i marek, otwierająca nowe możliwości...
Czytaj więcej →
TikTok inwestuje miliony w TikTok Shop w USA, oferując dotacje i darmową wysyłkę. Analizujemy, co ta strategia oznacza dla polskich...
Czytaj więcej →
TikTok wchodzi w świat podcastów, nawiązując współpracę z gigantem audio. Dla polskich marek to sygnał nowego trendu i szansa na...
Czytaj więcej →
TikTok i gigant radiowy iHeartMedia tworzą sieć podcastów. To sygnał dla marek: przyszłość influencer marketingu to także audio. Zobacz, jak...
Czytaj więcej →
Chcesz, aby Twoja marka zaistniała na TikToku? Odkryj sprawdzone sposoby na budowanie zaangażowanej społeczności i zwiększanie zasięgów w Polsce.
Czytaj więcej →
Odkryj, jak TikTok przekształcił rozrywkę w zakupy, stając się potężną platformą e-commerce. Dowiedz się, jak polskie marki mogą wykorzystać ten...
Czytaj więcej →
Gigant mediowy Sky Sports próbował stworzyć kanał na TikToku dla fanek sportu. Poniósł klęskę. To cenna lekcja dla polskich marek,...
Czytaj więcej →
Ruch #nomakeup na TikToku to wyzwanie dla marek kosmetycznych, ale i szansa. Zobacz, jak polskie marki mogą wykorzystać ten trend...
Czytaj więcej →